W ofercie firmy RME dostępny jest już interfejs MADIface Pro obsługujący po 68 kanałów wejściowych i wyjściowych. W następcy interfejsu Babyface Pro, uznanego za standard w profesjonalnym świecie nagrań, wymieniono złącze ADAT na optyczne MADI z częstotliwością próbkowania do 192 kHz.
Dzięki temu użytkownicy otrzymali 64 kanały zamiast ośmiu, uzupełnione 4 wejściami analogowymi [2 typu XLR, 2 typu jack 1/4”] i 4 wyjściami analogowymi (2 typu XLR, 2 słuchawkowe – jack 1/4” i jack 1/8”). Gdy interfejs jest odłączony od komputera, przełącza się na pracę samodzielną. W tym trybie dodano przydatną funkcję. Standardowo w kanały MADI 1-64 sygnały przechodzą niezmienione od wejścia do wyjścia (choć są odświeżone za pomocą MADIface Pro SteadyClock III). Opcjonalnie kanały 1/2 można zamienić sygnałami wejściowymi 1/2, 3/4, MADI 1/2 lub ustawionym przez użytkownika miksem tych wszystkich kanałów.
Wyjścia analogowe można wykorzystać do odsłuchu dowolnej wejściowej pary kanałów MADI. Za sprawą nowych możliwości, niedużych wymiarów interfejsu i wszechstronnego zestaw wejść i wyjść MADIface Pro stanowi idealne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie liczy się jakość dźwięku oraz mobilność.
Interfejs wyposażono ponadto w złącza MIDI (na przejściówce) oraz port USB 2.0 (kompatybilny z USB3). Na panelu MADIface Pro umieszczono sekcję mierników LED, duże kółko oraz sześć przycisków. Do współpracy z interfejsem przeznaczony jest wirtualny mikser TotalMix FX dla komputerów PC i Mac oraz tabletów z systemem iOS.
Więcej informacji na stronach www.rme-audio.com i www.audiostacja.pl.